Si adam ni sebenarnya dia nak bagi hadiah kat bapak dia ni time pagi...tp spt biasa..mmg bangun pagi2 x dak kerja lain..kira nak ngamuk saja..aku balik kerja dia bagi la kat aku.




Entah kenapa malam ni, hati aku rasa gelisah pun ada , nak marah pun ada..mungkin sbb skt kut. Bos dah nak jumpa dah, skt malam ni baru nak isi. Mungkin sebab tu aku rasa tertekan. Cerita x abis lagi pasal hadiah. Dipendekkan cerita anak first aku ni bagi wallet.heheheh..Elok la tu wallet aku pun dah buruk sgt. Kalau orang lain rasa lama dah buang. Selepas aku snap pic wallet lama aku, baru perasan road tax motor aku dah nak expired hujung bulan. Begitulah kisah aku dan anak2 aku..hehehehe





Posted by Jai

3 comments:

Big Brother said...

Mak bagi apa lak..hehehhe

June 24, 2009 at 8:27 PM  
Afrezal Karim said...

perghh.. ultrabalad kembali mengganas.. :) salam jai

July 6, 2009 at 7:47 PM  
Jai said...

Abang bad, tahniah telah berenti merokok!!!

July 15, 2009 at 7:45 AM