Tuesday, September 8, 2009 at 11:21 PM |  
Ahlan wa sahlan..marhaban..ya Ramadhan

kau hadir bagai air bah membasuh daki dunia. ku sambut mu dengan penuh dengan harapan bagai menatang orang yang kucinta dan sayang. Semoga dengan kedatangan mu kali ini, aku akan menginsafi dan memasuki kelandasan yang benar.

Sudah 19 hari kau bersama dengan aku, kedatangan mu aku sia-siakan.Ku harapkan dibukakan hati ku untuk menerimamu sepenuhnya seperti orang yang sangat ku sayang dan aku cintai.Tempoh 10 hari terakhir kau berada dengan ku, ibarat mendepa tangan menungguku untuk memelukmu, ku harapkan aku mampu memelukmu dengan erat, ku luahkan kasih sayangku padamu, ku menangis dengan mu....

Moga-moga aku akan bertemu denganmu lagi untuk tahun depan untuk aku peluk dan ciummu dengan erat..ya Ramadhan..aku sayang padamu..
Posted by Jai

1 comments:

Afrezal Karim said...

pergh ayat dah macam ustaz ilyas ni.. :). Selamat menyambut ramadan bro.. maaf zahir batin..

September 9, 2009 at 1:26 AM