Thursday, August 20, 2009 at 6:39 AM |  








Hehehe.. tengok tajuk pun..aku macam nak pi ja lani..Untuk mengubat perasaan aku, terluka dengan masalah bateri aku, aku bawa anak2 aku gi makan sate(wife aku berlanja..tq). Boleh dikatakan 2 minggu sekali aku pi makan kat sana. 30 cucuk sate, tomyam , 2 jenis air buah dan nasi goreng. Itu lah menu yang kami order kat situ setiap kali kat kedai kak som.






Aku tak tau la, apa yang diletak dalam sate tu..tapi mmg aku dgn anak2 pulun gila. Wife aku, ala kadar ja..













Posted by Jai

2 comments:

Unknown said...

cam siut je letak gambar sate atas meja..aku tgk blog ni pon pukul 12:30 tgh ari ke 4 kita berposa..mane x terluiq..dugaan tol..

amacam sate kajang ade beran??
p/s rindu cergas cafe..argh sembang makan lak time ni..dammm

August 24, 2009 at 9:32 PM  
mamaeesya said...

sedapnya tgk adam dgn aliff makan.. selang seminggu ko makan satay jai? hahaha

August 25, 2009 at 1:00 AM