Monday, August 17, 2009 at 2:14 AM |  
Hari ini dah genap 5 hari aku berkabung dekat rumah, disebabkan oleh aku kena selsema + penat...tak pasti sama ada H1N1 atau pun overdose.Kalau H1N1 terpaksalah aku samak hidung..hehehe

Apa akan aku buat buat seandainya aku kena H1N1 :-
1. Aku akan pastikan virus sampai kat Shahrul, Khairul and Kecik.hehhe
2. Mempersiapkan kain kapan, nanti susah lak wife aku.

Hehehe...

Terima kasih kepada isteriku yang hari-hari menjenguk aku terlantar di depan TV especially sabtu dan ahad. Menunggu saat-saat nak bg lega dengan menonton "Prison Break" dari Season 1 dan hari dah habis Season 3. Dengan buah tangan seperti epal, oren dan juga makanan.. memandangkan aku sakit terlantar(padahal selsema ja). Aku sedar wife aku mmg bara gila, sbb aku conquer TV atas umah semata-mata untuk menunaikan hajat aku yang terakhir hehe..tp dia tetap bersabar..

Apa-apa pun aku akan pastikan "prison break" yang Season 4, aku abiskan dalam masa 3 hari..
Posted by Jai

1 comments:

Myself said...

Jai.. kena quarantine ka? ciannye... selamat berehat.. :p

August 18, 2009 at 2:03 AM